close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
مقاله آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
آخرین مطالب

Memari

آخرین ارسال های انجمن

مقاله آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی

مقاله آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
چکیده ترجمه:
اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد.در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند.حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران 10 واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني مي باشد.بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است. 
مقدمه
كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت.به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد.بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد.اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت.
مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند.از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري آن غير ممكن است.در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد.با اين وجود همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد.

 

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی